.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت‌هاي تردد در تعطيلات نوروز

پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي اعلام كرد: در تعطيلات نوروزي به منظور افزايش ظرفيت رفت و آمد در برخي محورهاي مواصلاتي محدوديت و ممنوعيت رفت و آمد خواهيم داشت.

پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در اطلاعيه‌اي تاكيد كرد كه محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هايي به منظور افزايش ظرفيت رفت و آمد در محورهاي مواصلاتي كشور و ارتقا ضريب ايمني و ايجاد كشش و رواني ترافيك از 26 اسفند تا 14فروردين 89 به شرح زير در محورهاي پرترافيك كشور اجرا مي‌شود.
در اين اطلاعيه آمده است: عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام طرح نوروزي در تمامي آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌هاي اصلي برون شهري كشور ممنوع است.
در تمامي محورهاي برون شهري كه در ايام فوق ممنوعيت و محدويت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي‌شود، عبور و مرور انواع تريلر و كاميون و تانكرهاي حامل مواد فاسد شدني و سوختني از اين امر مستثني بوده و ممنوعيت رفت و آمد اين قبيل از وسايل نقليه فقط در راههايي اعمال مي‌شود كه مقررات يكطرفه عبور و مرور در آنها اجرا مي‌شود.

* محدوديت‌هاي ترافيكي

پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است: رفت و آمد انواع كاميون و كاميونت كماكان در محور كرج- چالوس و بالعكس ممنوع است.
رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز 6 فروردين از مرزن آباد به سمتكرج به صورت يكطرفه انجام مي‌شود و ورود وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 همان روز از كرج به سوي مرزن آباد ممنوع است.
رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز 12 فروردين از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه انجام مي‌شود و ورود وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 همان روز از كرج به سوي مرزن آباد ممنوع است.
رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز 13 فروردين از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه انجام مي‌شود و ورود وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 همان روز از كرج به سوي مرزن آباد ممنوع است.

* محوركرج- چالوس

- رفت و آمد انواع كاميون و كاميونت كماكان در محور كرج- چالوس و بالعكس ممنوع است.
- رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز 6 فروردين از مرزن آباد به سوي كرج به صورت يك طرفه انجام مي‌شود و ورود وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 همان روز از كرج به سوي مرزن آباد ممنوع است.
-رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز 12 فروردين از مرزن آباد به سوي كرج بصورت يك طرفه انجام مي‌شود و ورود وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 همان روز از كرج به سوي مرزن آباد ممنوع است.
- رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز 13 فروردين از مرزن آباد به سوي كرج بصورت يك طرفه انجام مي‌شود و ورود وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 همان روز از كرج به سوي مرزن آباد ممنوع است.

* محور هراز

- رفت و آمد انواع كاميون به استثناء كاميون هاي حامل مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت 12 چهارشنبه 26 اسفند تا ساعت 24 جمعه 6 فروردين و از ساعت 12 چهارشنبه 11 فروردين تا ساعت 12 شنبه 14 فروردين از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است.
- رفت و آمد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 جمعه 6 فروردين از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسك تا رودهن به صورت يك طرفه خواهد بود.
- رفت و آمد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 پنجشنبه 12 فروردين از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسك به رودهن يك طرفه خواهد بود.
- رفت و آمد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 جمعه 13 فروردين از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسك به رودهن يك طرفه خواهد بود.

* محور فيروزكوه

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر به استثناء كاميون و تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 چهارشنبه 26 اسفند تا ساعت 24 دوشنبه 2 فروردين و همچنين از ساعت 12 پنجشنبه 5 فروردين از ساعت 9 تا ساعت 24 ممنوع است.
جمعه 6فروردين و نيز از ساعت 12 چهارشنبه 11فروردين تا ساعت 12 شنبه 14فروردين از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.

* محور قزوين- رشت

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر به استثناء كاميون و تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 چهارشنبه 26 اسفند تا ساعت 24 دوشنبه 2 فروردين و همچنين از ساعت 12 پنجشنبه 5 فروردين از ساعت 9 تا ساعت 24 جمعه 6فروردين و از ساعت 12 چهارشنبه 11فروردين تا ساعت 12 شنبه 14فروردين از قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.

* محور ساوه - همدان

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر به استثناء كاميون و تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 چهارشنبه 26 اسفند تا ساعت 24 دوشنبه 2 فروردين و همچنين از ساعت 12 پنجشنبه 5 فروردين 9 تا ساعت 24 روز جمعه 6فروردين و از ساعت 12 چهارشنبه 11فروردين تا ساعت 12 شنبه 14فروردين از ساوه تا سه راهي روعان و بالعكس ممنوع است.

* اصفهان

رفت و آمد كاميون هاي حامل انواع سنگ از ساعت 6 چهارشنبه 26 اسفند تا ساعت 24 دوشنبه 2 فروردين و همچنين از ساعت 12 پنجشنبه 5 فروردين تا ساعت 24 ، 6 فروردين نيز از ساعت 12 چهارشنبه 11فروردين تا ساعت 12 شنبه 14فروردين در محورهاي نائين، انارك، خور، طبس و گلپايگان به اصفهان و سميرم به اصفهان و بالعكس ممنوع است.

* قم

- رفت و آمد انواع وانت بار از ساعت 7 پنج شنبه 27 اسفند تا ساعت 22 جمعه 6فروردين از آزادراه تهران قم و بالعكس ممنوع است و رانندگان اين‌گونه وسايل نقليه از جاده قديم قم تهران تردد كنند.
- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 7 پنجشنبه 27 اسفند تا ساعت 22 دوشنبه 2فروردين از محور كاشان به قم و سلفچگان به قم و بالعكس ممنوع بوده و اين‌گونه رانندگان از محور مورچه خورت- اصفهان- دليجان- سلفچگان- ساوه- تهران تردد كنند.
- رفت و آمد انواع كاميون و كاميونت بجز حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 8 روزهاي جمعه 27 اسفند تا ساعت 22 دوشنبه 2فروردين از محور كاشان به قم و سلفچگان به قم و بالعكس ممنوع بوده و رانندگان اينگونه وسايل نقليه از محور مورچه خورت- اصفهان- دليجان- سلفچگان- ساوه- تهران رفت و آمد كنند.

* هرمزگان

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 پنج شنبه 27 اسفند تا 24 سه شنبه 3فروردين در محورهاي بندرعباس به جاسك، بندرعباس به سيرجان، بندرعباس به جيرفت، بندرعباس به لار و بندرعباس به بوشهر ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 پنج شنبه 27 اسفند تا ساعت 12 شنبه 14فروردين در محورهاي بندرعباس به جاسك، بندرعباس به سيرجان، بندرعباس به جيرفت، بندرعباس به لار و بندرعباس به بوشهر ممنوع است.

* سيستان و بلوچستان

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 5 ، 25 اسفند تا 24 ، 1فروردين در محورهاي زاهدان به زابل، كمربندي شهيد كلانتري، كوه خواجه، بمپور به دلگان و زهكلوت و زاهدان به خاش و بالعكس ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 5 مورخ 12فروردين تا 24 ، 14فروردين در محورهاي زاهدان به زابل، كمربندي شهيد كلانتري، كوه خواجه، بمپور به دلگان و زهكلوت و زاهدان به خاش و بالعكس ممنوع است.

* خراسان رضوي

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 جمعه 28 اسفند تا ساعت 24 يكشنبه 1فروردين از محور گناباد به مشهد، سبزوار به مشهد، قوچان به مشهد، تايباد به مشهد، سرخس به مشهد و درگز به مشهد ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 پنج شنبه 12فروردين تا ساعت 12 شنبه 14فروردين از محور گناباد به مشهد، سبزوار به مشهد، قوچان به مشهد، تايباد به مشهد، سرخس به مشهد و درگز به مشهد و بالعكس ممنوع است.

* كردستان

- رفت و آمد انواع كاميون و كاميونت بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 پنج شنبه 27 اسفند تا ساعت 24 جمعه 6 فروردين در محورهاي مريوان به سنندج، سقز به بانه، سقز به ديواندره و بالعكس ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون و كاميونت بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 پنج شنبه 12فروردين تا ساعت 24 شنبه 14فروردين در محورهاي مريوان به سنندج، سقز به بانه، سقز به ديواندره و بالعكس ممنوع است.

* كهكيلويه و بويراحمد

رفت و آمد انواع كاميون و كاميونت و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 پنج شنبه 27 اسفند تا ساعت 24 شنبه 14فروردين از محور فرعي گچساران به ديلم (محور پازنان) ممنوع است و رانندگان اينگونه وسايل نقليه مي توانند از محور ديلم به بهبهان، ديلم به گناوه، گناوه به برازجان، كازرون به شيراز تردد كنند.

* بوشهر

- رفت و آمد انواع كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني از ساعت 7 جمعه 28 اسفند تا ساعت 24 جمعه 6 فروردين در محورهاي استان بوشهر ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون هاي حامل سنگ و مصالح ساختماني از ساعت 7 پنج شنبه 12 فروردين تا ساعت 24 شنبه 14 فروردين در محورهاي استان بوشهر ممنوع است.

14- خوزستان

- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 پنج شنبه 27 اسفند تا ساعت 24 يكشنبه 1 فروردين در محور ايذه به دهدز، شهركرد ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 پنجشنبه 5 فروردين تا ساعت 24 شنبه 7 فروردين در محور ايذه، دهدز، شهركرد ممنوع است.
- رفت و آمد انواع كاميون و تريلر بجز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 چهارشنبه 11 فروردين تا ساعت 24 شنبه 14فروردين در محور ايذه، دهدز، شهركرد ممنوع است.

تبصره 1: در صورت نياز به اعمال محدوديت هاي پيش بيني نشده در محورهاي تحت پوشش استانها به منظور كنترل و نظم عبور و مرور فرماندهان قرارگاه پليس راه استانها به صورت مقطعي و موضعي تصميمات مقتضي اتخاذ كنند.
تبصره 2: در صورت نياز به اعمال محدوديت هاي پيش بيني نشده در محورهاي مواصلاتي بين استانها فرماندهان قرارگاه پليس راه با استان همجوار و ادارات كل راه و ترابري و حمل و نقل و پايانه هاي استانهاي مربوط هماهنگي لازم را به عمل آورده و پس از كسب مجوز از پليس راه ناجا نسبت به اعمال محدوديت و ممنوعيت مورد نظر اقدام لازم بعمل آورند.
تبصره3: در محورهايي كه ممنوعيت تردد وسايل نقليه باري صورت مي گيرد در صورت فراهم بودن شرايط و فقدان تراكم ترافيك با تشخيص فرمانده پاسگاه پليس راه و انجام هماهنگي با فرماندهي قرارگاه پليس راه استان مربوط ، پيش بيني تمهيدات لازم نسبت به تخليه وسايل مذكور از ساعت 24 الي 6 صبح اقدام كنند.
تبصره 4: هرگونه تغيير در كاهش و يا افزايش ساعات محدوديت با كسب مجوز از پليس راه ناجا انجام مي شود.
تبصره 5: رانندگان وسايل نقليه اي كه در طول مسير محدوديت در حركتند، موظفند به نحوي برنامه‌ريزي و تردد كنند كه قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور كنند در غير اينصورت از حركت آنان جلوگيري مي‌شود.
تبصره 6: رانندگان وسايل نقليه باربري و حامل مواد سوختي و فاسدشدني هنگاميكه بار ندارند در محورهايي كه محدوديت تردد كاميون وكاميونت و تريلر اعمال مي شود مجاز به تردد نمي باشند.
ضمناً مركز كنترل ترافيك پليس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 ( 10 خط ) به طور شبانه روزي پاسخگو وضع راههاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.